joi, 11 iunie 2009

noaptea institutelor-editia a treia si amintiri de la editia a doua

uitand de momentele grele de criza de orice fel, institutele culturale din bucuresti ne pregatesc si anul acesta, pe 26 iunie o noapte dedicata culturii, o noapte dedicata frumosului. in acest an vom avea parte de cea de a treia editie a evenimentului "noaptea institutelor culturale", editie ce numara multi co-organizatori, multe evenimente si suprize. mai multe detalii gasiti pe site ul institutului cultural roman.
si ca sa va conving ca merita sa pierdeti o noapte pentru acest eveniment va voi spune doar ca anul trecut a fost o noapte de neuitata, cel putin pentru mine. am vizitat institutul roman, unde am dantzuit o hora, am vazut un film la institului italian, inca unul la cel francez, am invatat sa dansez la institului ungar si mi am incheiat seara cu un concert incredibil A G Weinberger, pe la ora 5 dimineata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu